دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

ابوموسی انگشتر را بیرون آورد!اینم سندش!

 طراح:ذاکری

جوانان در یک اقدام گروهی و هماهنگ اومده بودن واسه اعتراض. جلسه با حضور معترضین تو ساختمون YYY برگزار شد. مسئولین (به گمان همیشه) اینبار هم می خواستن قضیه رو ماست مالی کنن. بعدش هم ازش برا خودشون کره بگیرن... 

 رییس مربوطه خواست کاری کرده باشه! زد و خرابترش کرد! مثل جریان ابوموسی اشعری (تو جنگ صفین) که ابوموسی انگشترشو بیرون آورد و بلافاصلا هم عمروعاص اونو به دست کرد و...

ایشون اومد خطاب به معترضین گفت: من یه اعترافی می کنم شما هم اعتراف کنید که اشتباه کردید!! 

من به عنوان رییس YYY  ، غلط کرده ام اومدم بودجه بیت المال رو که نیاز واجب بهش بوده صرف کار احمقانه XXX کرده ام!! من اشتباه کرده ام. رسما از پشت این تریبون اعلام میکنم ما اشتباه کرده ایم که چند صد میلیون تومان خرج mmm کرده ایم در حالیکه امثال مشکلات شما جوانان حاضر در جلسه وجود داشته اند...! او که موتورش تازه گرم شده بود ادامه داد: ما اشتباه کرده ایم که فلان میلیون خرج fff کردیم.فلان مقدار خرج aaaa  کردیم....(قس علی هذا!)

جلسه تمام شد اما هیچ کسی در مقابل او اعتراف به اشتباه نکرد! چون اصولا هیچ کسی نمیاد به اشتباهی که انجام نداده اعتراف کنه!  

 

پی نوشت: 

اگه اینجور جلسات الان هیچ نتیجه ای که نداشته باشه، دست کم فایل صوتی یا تصویریش سند بسیار معتبری خواهد بود برای آیندگان!  

بازم خوبه طرف اعتراف کرد! (کاری ندارم به هدفش از اعتراف...)

نظرات 3 + ارسال نظر
نصرتی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ http://sadhezaran.persianblog.ir

این هم هنر منحصر بفردی است که دیکته ننویسی اما غلط داشته باشی. شاید بخاطر اینه که توی این دوره زمونه، در عصر دنیای مجازی و اینترنت دیگر نیازی به نوشتن دیکته مانند قدیما نیست. اشتباه نکردن و عذر خواهی هم از همین جنسه.

:)
ممنون که نظر دادین

ابوالفضل چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.abofabregas.blogfa.com

سلام
آره دیگه این دو سال اینجا باید عمرتو هدر بدی
ای کاش یه خورده این سربازی هم که میریم امکانات داشت تا یه خورده دلمون خوش بود .........
۲ سال فنا پذیری مبارک ............ و واسه خودم هم مبارک
من افتادم اراک از هز کی میپرسم میگه جای خوبی هستش
خداکنه خوب باشه
واست بهترین هارو آرزو دارم
یا علی
سبزززز باشی ...........

سلام
ممنونم! خدا رو چه دیدی شاید منم افتادم اراک!!!
منم همینطور رفیق!
یا علی!
سببببببز باشی....

مینا(بهار نیلی) پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ http://baharenili.persianblog.ir

از این اعترافا که چه عرض کنم ، صد درجه از این بدترهاش رو هم تاحالا گفتن و خودشونو لو دادن اما چه فایده؟
سند و مدرک واسه آیندگان چه ارزشی داره وقتی امروز حق من و تو به فنا میره؟

سلام
نه!اگه واقع بین باشیم بی اثر هم نیستن...!
آره باهات موافقم...!(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد