دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

فلسفه زندگی!

بدون شرح 

 پی نوشت: 

٭ میگن بعضی عکسها به اندازه چند مقاله حرف دارن!(این جمله مربوط به اینجا بود؟!) 

٭ من از اون آدمایی هستم که امکان داره هر لحظه کاری دست خودشون بدن و به لقائ الله بپیوندن! به همین علت سعی میکنم یاد داشت چکنویسی برای آینده ذخیره نکنم! راستش خیلی زورم میاد اگه دستم از این دنیا کوتاه شه و یاد داشتی پابلیک نشده مونده باشه...!!

نظرات 7 + ارسال نظر
مینا(بهار نیلی) پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ http://baharenili.persianblog.ir

بله دقیقآ.
این جمله مربوط به همینجا بود.
ضمنآ "ذخیره" نه "ضخیره" ...
منو بگو که فکر میکردم تو آدم شدی.واست جایزه در نظر گرفته بودم.
ایشالا که میری تو سربازی و واسه ی هر غلط املایی مجبورت میکنن چهل تا کلاغ پر بری.(آیکون من در حال ناله و نفرین)

سلام!
گفتم این دم آخری علی الحساب یه خورده جیزجیگرتون بدم تا این مدت که نیستم شارج باشین!!!!!
چی؟گفتی جایزه؟! رد کن بیاد....!
(آیکن : من در حال کلاغ پر بردن یه عده سرباز صفر!)

لبخند شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://labkhandeman.blogsky.com/

سلام
جدا که عکستون محشر بود!
راستی امان از این آش خوری!داداشم الان مشغول این آش خوری هست...بی شعورها نمیتونن حداقل کمترش کنند
من شخصا مخالف این مسخره بازی هستم...کاش مارو هم میبردن شاید کمی آدم میشدیم:D

سلام
خودتون محشرین...!
(آیکن: چی بگم!؟)
اما یه جورایی موافقم که واسه بعضیا هم این دوره اجباری بشه!!!!!!

pegah دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://untold-story.blogfa.com/

سلام ممنون که سرزدید .
به نظرم چون تو جامعه ی ما آزادی برای بیان انتقادات نیست یه راه می مونه و اون هم طنزه که شما انتخابش کردید.
من به غلط املایی حساسم ذخیره نه ضخیره...

سلام
سال نو مبارک
بابت غلط املایی:ببخشید(اینو خطاب به همه دوستان (به غیر از یکی از اونا!) عرض کردم)
ممنون که نظر دادین(گل)

لبخند چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ http://labkhandeman.blogsky.com/

سلام کجایید شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دسته جمعی رفتید سربازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
آره ! پس چی فکر کردین؟! ما همیشه با همیم! ما تو مرام و معرفت همتا نداریم...!!!!!همه چی بیسته...!
(اما خوب چیکار کنیم؟ وقتی کلید خونه ای دست یه نفر باشه بقیه چیکار کنن؟!چه مرامی؟ چه معرفتی؟چه آشی؟چه کشکی؟ ای لعنت بر این روزگار نامرد...!!!!!)
یا علی(گل)

لبخند جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ http://labkhandeman.blogsky.com/

سلام
یک عدد وبلاگ نویش میخواد بدونه آیا حالتون خوبه یا نه لطفا یکی جواب بده

سلام
الو؟!
الو!؟
قطع و وصل میشه...!
الو...؟
صدا بد میاد. فکر کنم مشکل از گیرندس! ما حالمون خوبه فقط جایی هستیم که انصافا اینترنت و ...(حتی گوشی مدل۱۲۰۰)توش جایی ندارن...!!!!!
یا علی(گل)

مینا(بهار نیلی) دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ http://baharenili.persianblog.ir

سال نوت مبارک رفیق کچل آش خور کلاغ پر بروی عزیزم.ان شاا... امسال برات پر از شادی موفقیت و ایمان باشه.‌{آیکون عیدی}

سال نو همه مبارک!
کچل آشخور؟! ( ؟؟!٫٬٪¤،×*)
ما زجان گذشتگان حافظان میهنیم!
آرامش شما تو ویلا های بالا شهر از وجود ایثارگرانی مثل ماست!!
(ما است!)
ممنون
الهی حول حالنا الی احسن الحال
(این از بهترین دعاهایی بوده که هر لحظه از زندگی همراهم بوده)
ان شا... برای همه مقبول واقع گردد...
(گل گل گل)

آدم دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

این جمله
"با خود جامعه هم مشکل دارم"
یه جوریه...! نمیدونم چرا با این جمله مشکل دارم...!(آیکن: سردرگم!)

سلام!
سال نو شما هم مبارک!
حال همه (از جمله خود ما!)خوبه. شکر خدا...
ممنون که نظر دادین!
بله انگار باید اضافه کنم:
با جامعه مشکل دارم چون:
اعصابم بهم میریزه وقتی میبینم:
٭ ده قدم مونده به سطل زباله کسی آشغال بریزه تو خیابون.
٭ کسی که مستحق نفرین و تمسخره میاد بهترین دوستامو مسخره میکنه
٭ طرف به خاطر یه ساندویچ ناقابل خودشو مدیون همه اونایی میکنه که تو صف ایستادن
٭طرف بدترین برنامه هارو به بدترین نحو ممکن (مثلا) اجرا میکنه بعد میاد ادعای...
٭عده ای که با سیلی صورتشونو سرخ نیگه داشتن همیشه ته صف هستن و یه عده ؟؟؟با کمال پرویی...
٭اعصابم بهم میریزه وقتی میبینم یکی به ناحق تنبیه شده و کسی که مستحق بدترین هاست تشویق!
...
اونقدر حرف دارم که اینجا از کمبود بیت میترکه!البته شاید اشکال از امثال منه...
پس به همون یه جمله بسنده کن: با جامعه مشکل دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد