دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

شـرح کـد تخلفـات درج شده در برگه های جریمه

برگ جریمه در افغانستان

 

  جریمه کردن ملت، تنها بخشی از کار ماست...! البته سعی میکنیم کمتر از دفترچه جریمه استفاده کنیم!خدمت در پلیس راهور هم در نوع خودش جالبه...من یکی که راضیم! (البته اونایی که یه چند تا فیلم بیشتر با ما تماشا کردن، میدونن که هر ۶ میلیون سال یک بار،به راضی بودن اعتراف میکنیم!! ) 

وقتی لباس پلیس راهنمایی به تن داری، با کلکسیونی از موجودات و اشیا مختلف برخورد داری و این خودش آموزندس! و این تا حدی سختی کار رو جبران میکنه (لااقل آدم زیاد  احساس بیهودگی و اتلاف وقت نمیکنه!) بازم جای شکرش باقیه که مملکت آرومی داریم و کسی دنبال شر نمی گرده..! خودتون حساب کنید اگه تو پلیس افغانستان بودیم چی میشد!!؟ 

احتمالا کد تخلفـای راننـدگی درج شده در برگه های جریمه به شرح ذیل بودن:

 

کد۱۰۱۱   :    کشتن مامور انتظامی 

کد۱۲۰۱   :    زخمی کردن مامور انتظامی 

کد۱۰۹۱   :    بمب گذاری در ایستگاه اتوبوس  

کد۱۱۰۴   :    مین گذاری در پیاده رو 

کد۱۰۵۶   :    شلیک در حین حرکت 

کد۱۱۰۶   :    حمل مواد مخدر بیش از ظرفیت ماشین 

کد۱۰۰۵   :    ریختن پهن هر گونه " ۴ پا " در خیابان  

کد۱۰۸۰   :    پارک کردن پشت چراغ قرمز  

و ...!  

 

پی نوشت:

 فکر کنم باید بیشتر شاکر باشم!

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

کد 0023 زدن طیاره با سنگ چخماق!
کد 4902 همراه نداشتن سلاح گرم و خشخاش همزمان!

سلام!
اوا..! شما هم؟!
فکر میکردم فقط من اونجا خدمت کردم!!!
(گل)

آمنه جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام
دیر به دیر میای به من سر می زنی زود می ری ولی مرسی از اینکه نظر می زار ی اینقدر دوست دارم آمار نظرام می ره بالا

سلام
!

دکتر خودم پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

اون کد ۱۱۰۶ رو خوب اومدی :))

:))
ممنون بابت نظرتون(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد