دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

حسادت

 

باور کردنش سخت بود.فقط 2 سال!
فقط 2 سال از ما بزرگتر بود... وقتی فهمیدیم باورمون نمی شد...فقط 2 سال ازمن بزرگتره اما پسرش 2 ماهی میشه که پا تو دنیای ما گذاشته...  

دوسال ناقابل، میتونه موجب اینهمه تفاوت بشه! خونواده تشکیل داده، خونه داره، ماشین داره، مرام و معرفت داره، خدا رو داره...  

فقط سه ماه! باورش سخته. خیلی سخت تر از اینکه فقط 2 سال از ما بزرگتره، همیشه بهش میگفتم: “تو و امثال تو، نخاله های جامعه هستین!....“ خیلی جدی هم میگفتم. اما اون فقط لبخند میزد. 
همیشه بهش حسودیم میشد...با اون مشکلاتی که داشت انرژی مثبت بود... اما وقتی این قضیه رو شنیدیم دیگه واقعا فکمون افتاده بود...
هنوز هم فکر میکنم مثل همیشه داره سر به سرمون میذاره...
نه فقط با ما، با هر موجودی اینطوری رفتار میکنه... 

همه جا گفته آدم بدیه...همه هم به حرفاش صحه گذاشتن!!!...اما من هیچ وقت فکرش رو هم نکردم...به خودش هم گفتم تو رو از خیلی از  XXX  بیشتر قبول دارم...  

همکارا، زیر دستا، ارباب رجوع ها و ...

بهش گفتن: سه ماه دیگه پرواز داره و باید بره. بلیط پرواز رو “سرطان خون“ تهیه کرده بود!  

باور کردنش خیلی سخته...

امیدوارم این پرواز لغو بشه. شما هم  واسه همه(از جمله اون)دعا کنین...

    

 بهلول: دنیا مثل سطل زبالس خواهی نخواهی بو میگیری...پس بهتره که تا میتونی از زباله های بد بوتر دورتر بشی...)

نظرات 5 + ارسال نظر
وبلاگ حقوقی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ http://hoqooqi.blogsky.com

دیوانه شدن برای ساقی سخت است

هر کس که جنون ندارد او بد بخت است ......

این رو گفتم که بگم من حوصله این دنیای عاقلا رو که خودم رو هم دارم به زور میکنم توش رو ندارم /// اما نمیدونم چرا به جای فرار از این زباله بد بو بیشتر دارم بهش می چسبم //

بیخیال /


مرسی از مطلبت . موفق باشین

سلام
ممنون بابت نظرتون

سلمان پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

شاید لغو این سفر بدترین اتفاق ممکن برا این مسافر باشه باشه کی میدونه؟بیا از خدا بهترین رو براش بخواهیم

سلام
راست میگی...
کم سر میزنی؟!...........
ممنون بابت نظرت(گل)
(راستی نگفتی چرا کله تو کچل کردی؟!)

[ بدون نام ] یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

تا حالا گاو رو از نزدیک دیدید؟ حالا اگه ندیدید هم مشکلی نیست یه چیزی بهتون میگم که هرروز کلی گاو ببینید و تو کفش بمونید. بعضی از حیونا پوزشون رو به جلو تکون میدن بعضی ها مثل گاو به چپ و راست و به عبارتی با عرض پورشون کار می کنند یعنی اگه پیشش وایسی با عرض پوزش میزنه تو دهنت نتیجه اخلاقی اینه که اگه دیدی هی یکی بهت میگه با عرض پوزش با عرض پوزش خوب نگاش کن این همون گاوه حالا برید کلی گاو پیدا کنید و حالشو ببرید.

؟!

آمنه یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ

جالب بود .......دوستم

ممنون از نظرتون

Baran یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 05:17 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

اون نیلوفر روی میزنیست؟
یه گل معصوم وطفلی ای هست

تصویر کولاژ شده هس و برای خیال بخشی و حس و حالش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد