دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

یک نگاه و یک دنیا حرف

اون نگاهت 

کاش میدونستیم به چی فکر میکنی. خیانتها و اشتباهاتی که کردی بزرگتر بود یا خیانتهایی که از رفقای غربی دیدی...

 

پی نوشت: 
از نظر انسان ها سگ ها حیواناتی با وفا هستند؛
اما از نظر گرگ ها؛سگ ها گرگ هایی بودند که برای بودن در رفاه و آسایش تن به بردگی انسان ها دادند.
*چگوارا*
                              (با تشکر از  چیروکی دل )
  
 

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

گرگها به شدت حیوانات عجیبی هستن ...یکبار کسی داشت از زندگی گروهی و اونها تعریف میکرد ...
با سگها فرق زیادی دارند !

تو این مورد ترجیح میدم گرگ باشم

الدان سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

مرد بوود

امیر سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

تفکر سگی میگه چقدر این اما خوبن که به من غذا میدن و چون به من غذا میدن پس خدای من همینان
اما تفکر گربه ای میگه چقدر احمقن که به من غذا میدن چون به من غذا میدن پس من خدای اونام

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد