دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

یه پیام به یک دوست مجنون!!!!

جل الخالق! 

... 

شما قضاوت کنین ما و امثال ما چقدر افتاده حالیم!!! 

دلی سر بلند وسری سر به زیر ... اما نه تا این حد!! من یکی از کار این بشر تعجب میکنم...!!  

 - کاه - رو میگم! که حتی اسم مستعارشم از افتاده حالیش حکایت داره!!! 

بین بچه ها معروف بود به مرکز اطلاعات! از همه نظر ...هم اطلاعات علمی خوبی داشت هم از اوضاع اهوال اطرافیان به خوبی با خبر بود! لا مسب(!!)از کجاش می آورد!!؟ 

وقتی آمار  - ××× - رو برام رو کرد شاخ در آوردم!!! باز هم روزگار به من رو دست زد! آخه من تا کی باید شاهد اعدام بی گناهان باشم؟! 

اما الحق که همیشه دقیقه نود حق به حقدار رسیده!!! 

بهش میگم آخه افتاده حالی هم حدی داره!تو به همه  در حد خدا احترام میذاری تازه بعدش هم خودت رو در حد شیطان رجیم گناهکار میدونی؟!! 

به خدا من دوست دارم که اینارو برات میگم! من دیوونم ولی احمق که نیستم!... 

دکتری برق داری؟گرافیک هم کار کردی؟دست به قلم خوبی هم داری؟!کارگری هم کردی؟!! 

(باور کنید به همه امور کارگری مسلطه...یه کارگر نمونس!...یعنی کارگریش هم چند برابر معمول بازدهی داره!!!) 

پول تحصیلاتت هم خودت در آوردی؟الان تابلو فرشای تولید کارگاه تو میلیونی فروش میره؟تو شرکتت هم این همه کارگر زن بی کار رو به سر و سامون رسوندی؟پژوهشگر نمونه شدی؟همه دوستاتو کمک کردی به اون بالاها رسوندی؟کنار اون گلخونه درندشتت استخر پرورش ماهی داری میزنی؟!مدیریت سایت دانشگاه رو هم تقبل کردی؟....!!!!! 

بعد میای پیش من از امثال ××× تمجید میکنی!!!! 

من جای تو بودم از غرور می ترکیدم!! 

بعدش هم در برابر این همه بی مهری و کم لطفی و بدتر از اون تکریم رقبای نالایقم جلو چشام.خود کشی میکردم!!! 

تو چطور زنده ای؟!چرا نمی خوای با این همه افتخار مغرور باشی؟!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد