دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

من و دوستام (یعنی ما!) اومدیم!

هر چی از من اصرار، از دوستان انکار و ...! 

هر چی گفتم یکی استارتو بزنه...مگه کسی حاظر به قبول مسئولیت بود؟! 

تا امروز!دیگه تحمل دوری نداشتم و خودم دست به کار شدم(شده ام!) 

جون کلام: میخوایم یه وبلاگ گروهی راه بندازیم که توش انواع جروبحث و دعوی و تبادل نظر و کل کل کردن و ...همه جور آدمی باشه!(عجیبه نه؟!)نفهمیدین؟!اشکالی نداره چون هنوز خودمون هم نمی دونی چی از آب در بیاد!!! ولی هر چی هست خوبه(!) تازه یه کار کاملا گروهیه...ما چند نفر (البته به احتمال زیاد همراه با همه شما!)جزو بازیگرای این سریال خواهیم بود! ما نظرات شما رو هم در نقش خودتون دیالوگ نویسی خواهیم کرد...اون موقع دیگه فرقی بین شما و ما نمیمونه! 

قراره یه سریال بزرگ بره رو آنتن! منتظر اولین قسمت باشید!

نظرات 1 + ارسال نظر
sara یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.ravanmoshaver.com/pages/private/

مشاوره روانشناسی تلفنی
مشاوره خصوصی در تمامی زمینه ها
خانوادگی، جوانان، ازدواج، استرس، افسردگی
مشاور همیشگی شما

www.RavanMoshaver.com

یک کلوم از مادر عروس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد