دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

درد دل شخصی!

دیروز و امروز مهمونی بودیم...جاتون خالی ... 

فقط بچه های خوب و مادب رو میبردن... 

ناهار یه روز رو مهمون عمو مجید بودیم روز بعدشم مهمون  جناب مدیر. 

آی چسبید! اصولا غذای مفتی یه چیز دیگس!(البته که به غذاهای مامان نمیرسه!)  

دسر غذا هم یه جور آش بود. که حتما باید با خورجین موتور حمل می شد!! 

این مهمونی بهونه ای شد تا از یه عده ای دیگه هم تشکر کنم:  

(آخه من عادت دارم تشکرام که جمع شد از همه با هم در آنِ واحد تشکر کنم ...لطف عبادت به جماعتِشه!!!)

۱- خانم پست چی! بابت اون روز. خیییییلی ممنونم و امیدوارم منو بابت رفتارم ببخشین... 

خیییلی دوستون دارم!(اینو از صمیم قلب میگم!) 

۲- خانم حسابدار نوروزی از شما هم متشکرم. زحمت کشیدین.هر چند بچه ها میگن شما وظیفتون بوده(!) ولی من بازم ممنونم. 

۳- خانم محقق تازه کار از شما هم متشکرم! بلاخره تنها شما هم سن و سال من هستید و حرف منو می فهمید.ممنون! 

۴ - خواهران غریب(سه نفر پَریِ خانِ هفتمِ دانشگاه!)از شما هم...بابت رفتار اون روزم شرمندم!اما انصافا یه جورایی من مقصر نبودم...!هر چند وظیفتون بود ولی...!  

۵ - آقای عینکی! از شما هم متشکرم!هر چند الطاف شما آنقدر شامل حال همه شده که دیگه زیاد تکراری شدین(!)همه دیگه فهمیدن که هر جا به مشکل بر بخورن باید بیان پیش شما!   

۶- از خانم منشی فرهنگ هم ممنوم.بابت همه سر کاری ها و دل خوشی دادن های رو هوا!!!شما منشی بودن را به من چشاندید!همین طور پیچوندن آدمارو! 

۷- از دکتر هم بابت گوش دادن به درد دلها و ....و همین طور تزریق بزرگ منشی.نظم.صبر و ... تشکر میکنم 

۸- از خانم آزاده  بابت القای اعتماد به نفس.خانم مسکّن  بابت هاشمی بودنشون(!)و درس صفا و بزرگ منشی.خانم بیوشیمی بابت قبول شاگردی!آقای ارشدی بابت آموزش ایجاد انگیزه و...ممنونم 

فعلا تا اینجا رو داشته باشین بقیه باشه بعد...  

نظرات 1 + ارسال نظر
mahiar چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 1 یک تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با هر رنکی

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد