دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

ما هرگز شایسته نمی شویم!

شایسته 

 

 سلام دوستان!از اینکه اینهمه نگرانمان بودین ممنونیم! 

آره میدونم انتظار خیلی سخته ...ولی چه میشه کرد...!

مطلب زیر از عبد الوهابه (بدون ویرایشه سخت نگیرید...) 

  

بین انتظار و شایسته بودن ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. 

شایسته بودن بسیار سخت است! من یکی که تا آخر عمر محکوم به نا شایسته بودنم! 

(البته شاید در آینده علم بتواند این مشکل را حل کند!!) 

بگذریم از انتظار میگفتم.در انتظار ٬ حرفهای نگفته زیاد است . جلو میزهای انتظارخبرها است!!

چرا باید «شایسته سالاری ها» رو فقط جلو میز انتظار (فقط)رئسا ببینیم؟

راستش ما یه همکلاسی داشتیم اسمش «شایسته سالاری» بود فهم و درسش مثل خیلیای دیگه بود. ترک تحصیل نکرد. ولی شاید اگه ترک تحصیل میکرد اینقدر سرکار نمیرفت!

(هم از این لحاظ هم از اون لحاظ!!)

اتفاقا تا دانشگاه (دانش = کاه) هم ادامه داد. و لیسانس منشیگری گرفت

 و بلافاصله استخدام شد (نه به خاطر مدرکش یا «سالاری» بودنش٬ بلکه به خاطر «شایسته» بودنش!!) 

الان من دارم تمرین انتظار میکنم . برا پیشرفت علم. شاید روزی ما هم توانستیم شایسته باشیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا(بهار نیلی) سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://baharenili.persianblog.ir

خوب از اونجایی که من نه ؛شایسته؛ هستم و نه ؛سالاری؛ پس حساب بی حساب.
اما اینکه چرا نگرانت نشدم؟ والا چرا من کلآ آدم نگرانی هستم اما فرصت نمیکردم بیام اینجا و نگرانی مو بروز بدم.به هرحال چون مطمئنم که بادمجون بم آفت نداره،خیلی هم جای نگرانی نیست[آیکون غش غش خنده و شوخی و از این حرفا...]

....!....!!....!!!
اینقدر گفتین بادمجون بم آفت نداره ...که خود بم رو هم زلزله خراب کرد...!

مینا(بهار نیلی) جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ http://baharenili.persianblog.ir

والا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد