دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

آگهی فراخوان اعتراف!

 کی بود؟!

سلام! 

ببخشین احیانا شما این تازگیها (یکی دو شب پیش) تو خواب به کسی پس گردنی نزدین؟! 

اگه زدین بهتون گفته باشم مگه دستم بهتون نرسه!

همین یکی دو شب پیش یکی که نمی دونم کی بود و از کجا یهویی پیداش شد اومد تو خوابم چنان با پس گردنی منو زد که از خواب پریدم! لامسب اونقدر ضربش برق آسا بود که حتی نشد لااقل قیافشو ببینم !طرف فرصت نداد برگردم ببینم قیافش یا حتی تیپ و لباسش چجوریه! الانم بد جور تو کف اینم که این یارو کی بوده... 

(بدبیاری از این بالاتر دیده بودین؟!) 

هر کی بوده بیاد خودشو زود معرفی کنه بهش جایزه هم می دم...اما اگه خودم پیدات کنم ... 

 پس بهتره با زبون خوش مث بچه آدم بیای اعتراف کنی! 

  

راستی نظرتون در باره این مطلب که تو بخش نظرات سایت صداوسیما پیدا کردم چیه؟  

 با سلام خدمت شما دوست عزیز بنده جانباز 55 درصدی هستم که متاسفانه فرزندی دارم که با وجود اینکه از رشته روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی فارغ التحصیل شده اما شغلی پیدا نکرده و بسیار علاقمند و مشتاق استخدام در صداو سیما می باشد می خواستم اگر امکانش هست مرا راهنمایی کنید که چگونه به این مهم دست پیدا کنم تا هم ایشان کمک خرج خانواده باشند و هم نتیجه چهار سال درس خواندن را ببینند متشکرم

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ

مثل اینکه پسگردنیه یادت رفته که دوباره پاتو تو کفش جانبازا کردی

مردیم از مغلطه و سفطته....!
بس کن دیگه!
من که می شناسمت!
اما ممنون که نظر دادین...
جواب این مغلطه رو تو پستای بعد کار خواهم کرد...

مجید رفیعی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://majidrafiee.blogsky.com

سلام
چه عجب فعال تر شدی
در ارتباط با خواب
من یکی که نبودم

اختیار دارین... ما قبولتون داریم....

مینا(بهار نیلی) دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ http://baharenili.persianblog.ir

اونی که پس گردنی زده که شک نکن من بودم.اگه دستت بهم رسید تلافی کن[آیکون حرص دادن]
اما در مورد این مطلب آخری ،شما رو ارجاع میدم به مطلب"قدر که ندیدند،طعنه هم شنیدند" از دوست خوبم حسین نصرتی در وبلاگ "صدهزاران" که لینکش توی لینکدونی وبلاگم هست.
اما در مجموع کسی که برای وطنش جنگیده و از اعتقاداتش دفاع کرده ،درست نیست که ارزش کار خودش رو اینطوری پایین بیاره.

کوه به کوه نمی رسه آدم که به آدم میرسه![آیکن: تهدید و شعار!]

در مورد مطلب هم ممنون...

آدم یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ب.ظ

آدم بچه نداره!ولی اگه جایزه میدین خودش براتون پیداش کنه :))))

:))) بچه آدم!
بعله مرده و حرفش!جایزه محفوظه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد