دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)
دارالمجانین  (مرکز رهابخشی)

دارالمجانین (مرکز رهابخشی)

آخرین مفر

به مناسبت ایام امتحانات(چرا غولها قهر می کنند...!؟)

 بدون شرح 

 

از اون غولها بودند!صدمی با هم رقابت میکردند! گاهی سر 25 صدم با هم دعواشون میشد! همشون فقط دنبال نمره A بودند.پایین 18 براشون ننگ بود...
همگی با هم استعفا دادند...از غول بودن . از رقابت. از در صحنه بودن از زندگی از....آنها که توانستند راهی خارج از کشور شدن. جایی که به گفته خودشون آدم حساب شوند. و حق به حقدار برسد. اونایی هم که موندن استعفا دادن کنج جامعه خاک میخورن!
اونا تو هیچ آزمونی پذیرش نشدن. چون زیادی میدونستن! (زیاد دونستن هم گاها دردسر سازه!)

چند نمونه سوال همراه با پاسخهای واقعا تشریحی!
1- امین 23 ساله است. خواهرامین 2 سال از او کوچکتر است. خواهر بابک چند ساله است؟
2- 2×2 چند میشود؟
3- سینوس 45 درجه منهای سینوس 2 درجه =؟
4- ....
پاسخ:
1- کل سوال نکته انحرافی بود! من سر کلاس اشاره ای به این مبحث داشته ام و گفته بودم بابک دوست پسر عموی نامزد خواهر امین است که دو سال پیش با 206 رف تو دره!
2- به علت تقلب در این سوال از همه 2 نمره کم میشه! اثبات: چون همه جواب یکسانی داده اند
3- جواب سینوس 43 درجس!
4- .....

این هم برای اونایی که  پاسخها و نمرات براشون قانع کننده نبود:
 دلم میخواد! هر جور بخوام و به هر کی بخوام نمره میدم!مشکلی دارین؟! 

امضا. استاد نمونه شما! 

 

پی نوشت: 

پیوستن "حاجی لک لک" رو به جمع خودمون تبریک میگیم!

نظرات 6 + ارسال نظر
آمنه شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام
مر سی از اینکه اومدی

سلام
منم از شما ممنونم(گل)

لبخند یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ http://labkhandeman.blogsky.com/

سلام
تو قسمت اول حرفات حرف خیلی جالبی زدی من فقط اینایی که نوشتی رو خوندم و شدم شکل یه علامت تعجب!!!با حال گفتی عجیب
سوالات مطرح شده هم خیلی زیرکانه بود...اما از دیدن جواب سوال دو خیلی خندیدم...فکرشو کن همه تقلب کردن!!!
این پستت خیلی فوق العاده بود جدی میگم

سلام
آخه این دوستمون(حاجی لک لک!)حرفاش از دل بر اومده! آنچه هم از دل براید لاجرم بر دل نشیند...من خودم که خیلی از نوشتشون خوشم اومد...وصف حال خیلیها بود...یادم اومد باید ورودش به جمعمونو تبریک بگم...(الان یه پینوشت اضافه میکنم...)
خطاب به حاجی لک لک: شروع طوفانی داشتی! ...
خطاب به لبخند: نظر لطف شماست...ممنون که نظر دادین(گل)

لبخند یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ

من کامنت گذاشتم نمیدونم ارسال شد یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله بله.مشکل از گیرنده بود...(گل)

نصرتی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ http://sadhezaran.persianblog.ir

تقلب؟
نه

استاد نمونه: شما اسمتون چی بود؟ ۲ نمره منفی دیگه برا شما!
تقلب
آره!

مینا(بهار نیلی) پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

ببخشید میشه یه سوال انحرافی هم من بپرسم؟
شما چند نفری با هم یه وبلاگ مینویسین؟
بعدشم اینقد زیادین که آدم نمیدونه کلاس چندمین و چیکاره این و از این حرفا...

سلام!
جواب تو پست ۲.۱۱.۸۸

دکتر خودم جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

میدونی من درک نمیکنم این پست رو، حسودیش رو درک میکنم، ولی اینکه رقابت باشه و اینا رو نه!
هر چی میخواستم اینجا بگم رو یه پی‌دی‌اف میکنم میذارم تو وبلاگم، داشت خیلی بلند میشد که میشد بی احترامی به شما (:

فکر کنم بهترین کلاسی بود که در عمرم دیدم!
بذار بیام اونطرفا پی دی اف رو بخونم ....
ممنون بابت تشریف فرماییت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد